Қазкеңес жаңалықтары

2023 жылдың 9 айында атқарылған жұмыстар туралы


Павлодар облыстық қоғамдық кеңесі өз жұмысын бекітілген жоспар бойынша ұйымдастырады. Ағымдағы жылдың басынан бері қоғамдық кеңестің 15 отырысы, 5 төралқа және 12 комиссия отырысы өтті. Отырыстарда келесі мәселерер талқыланды: -«Жеке сектор мен шағын қазандықтарды пешпен жылытудан зиянды заттар шығарындыларын азайту бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы», -«Жастарды есірткінің әсерінен қорғау және есірткі қылмысына қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша қабылданып жатқан шаралар туралы», -«2023-2024 жылғы жылыту маусымына Павлодар, Ақсу, Екібастұз қалаларының ЖЭО, қазандықтар, жылу желілері мен тұрғын үй қорын дайындау туралы», -«Павлодар облысында 2021-2025 жылдарға арналған агроөнеркәсіптік кешенді дамыту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру барысы туралы», -«Облыстың 2023/2024 жылғы қысқы жылыту кезеңіне дайындығы туралы», -«Павлодар, Екібастұз және Ақсу қалаларындағы I және II санаттағы кәсіпорындардың санитарлық-қорғау аймақтарын абаттандыру жөніндегі шаралар туралы», -Жергілікті атқару органдарының жер қатынастары саласындағы, жұмыспен қамту орталықтарынның қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне жүргізілген сыртқы талдау туралы, -Облыс әкімі аппаратының, 23 басқармаларының және оларға ведомствалық бағыныстағы субъектілердің, қалалар мен аудандар әкімдерінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне жүргізілген ішкі талдау нәтижелерін талқылау, -Әлеуметтік Кодекстің орындалу барысы туралы, -Қазіргі уақытта ауыл шаруашылығы саласындағы түйткілді мәсалелер туралы. Келесі мониторинг жүргізілді: «Jailau» фермерлік нарығының жұмысы туралы, облыстың өнеркәсіптік кәсіпорындарымен санитарлық-қорғау аймағында жасыл желектерді үйымдастыру, шыбын-шіркейлермен күресу бойынша зиянкестермен күресу шараларының орындалуы туралы, азық-түлік және ең қажетті тауардардың бағасы туралы, Павлодар қаласын абаттандыру туралы, Павлодар қаласындағы балабақшалардың жұмысы туралы, көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасы және облыстағы дене шынықтыру және спорт саласындағы түйткілді мәселелер туралы. Қоғамдық кеңес пен оның комиссияларының отырысында мониторинг нәтижелері қаралды. Согдай-ақ, мемлекеттік органдардың 47 нормативтік құқықтық актілерінің жобасы қаралып, оның біреуі пысықталуға қайтарылды (Ақсу қаласын дамытудың бас жоспары). Отырыс қорытындысы бойынша ұсыныстар қабылданып облыстық басқармаларға, қала, аудан әкімдіктеріне ұсыныстар енгізілді. Қоғамдық кеңес мүшелері күн сайын кеңседе кезекшілік етеді, азаматтар хабарласқан кезде азаматтарды жеке мәселелері бойынша қабылдап, оларды толғандырған мәселелер бойынша кеңес береді. Кейбір мәселелер тиісті атқарушы органдарға хат жолдау арқылы шешілді. Жыл басынан бері қоғамдық кеңеске 220-дан астам адам жүгінсе, оның 89 пайызы Екібастұз қаласының тұрғындары. Облыстық қоғамдық кеңестің мүшесі Мусин Ш.Ш. Екібастұз қаласындағы тұрғылықты жері бойынша халықты қабылдауды жүзеге асырады. Облыстық тұрғындары қоғамдық кеңеске жылу электр станцияларын, электр және жылумен жабдықтау нысандарын пайдалану, автомобиль көлігін дамыту, жер мәселесі, Ақсу қаласында қазандық салу, Ертіс өзенінің жағасы құрылысты нығайту, құқықтық негізінде «Халықтың қатысуы бюджеті» бағдарламасының, жұмыспен қамту, мүгедектік, міндетті медициналық сақтандыру болмаған жағдайда медициналық көмек алу, бұқаралық спортты, Баянауыл қаласында туризмді дамыту, шаңғы тебуін салу бойынша «Жасыл тоғай» шаңғы трассасының негізін және реконструкциясын, балалар алаңын орнату, жетім балаларды тұрғын үйге тіркеуді, мектепке дейінгі тәрбие мен балабақшаларды медициналық қамтамасыз ету мәселері бойынша жүгінді. Барлық өтініштер бойынша шаралар қабылдау және мәселелерді шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға хаттар жолданды, сауалнамалардың 10 пайызы қабылданған кезде шешілді. Қоғамдық кеңестің қызметі туралы халықты ақпараттандыру мақсатында облыстық мәслихаттың интернет-ресурсында «Қоғамдық кеңес» бөлімі жұмыс істейді. Сондай-ақ, қоғамдық кеңестің жұмысы туралы ақпарат республикалық KAZKENES сайтында жарияланып, бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерде жариялануда.