Қазкеңес жаңалықтары

Мониторинг оказания услуг по выполнению государственного спортивного и творческого заказа


Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2021 жылғы 26 ақпандағы №73 бұйрығымен бекітілген қоғамдық бақылауды ұйымдастыру және жүргізу қағидаларына сәйкес, Қостанай облысының және Лисаков қаласының қоғамдық кеңесінің мүшелері, сондай-ақ қалалық мәслихат депутаттары мемлекеттік спорттық және шығармашылық тапсырысты орындау бойынша қызметтерді көрсетудің санитариялық қағидаларға сәйкестігіне және көрсетілетін қызметтердің сапасына мониторинг жүргізді. Мониторинг барысында 5 нысанға барды: ЖК «Kerei_kst» (бокс), ЖК «Master» және ЖК Гатаулин С. (шахмат), Pink Elephant – ЖК «Poltev Alex» (сурет салу үйірмелері), ЖК Әбдікәрімова Т.С. (би). Бұл үйірмелердің қызметі стандарттауға және формальды бағалауға азырақ бейімделеді. Сапа стандарты тұтынушы тарапынан қызметтерді бақылау және бағалау тетігін құру (тұтынушыларға сауал салуды мониторинг жүргізу және қызмет сапасын бағалау жүйесіне енгізген жағдайда), бірінші адамның екінші алдындағы міндеттемелерін ретке келтіру есебінен өнім беруші мен тұтынушының өзара іс-қимылының тиімділігін арттырады. Бұдан басқа, мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты мемлекет тарапынан көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды оңтайландырады және ұтымды етеді, нәтижелер бойынша басқару және бюджеттеу жүйесінің қажетті элементі болып табылады. Комиссия барлық талаптар мен ескертулерді ескерді. Сондай-ақ, комиссия барынша нәтижеге қол жеткізу үшін үйірмелер мен секцияларды дамыту қажеттігін атап өтті. Облыстың мониторинг есебінің қорытындысы бойынша ұсынымдар әзірленіп, берілетін болады.

Согласно Правил организации и проведения общественного контроля, утвержденный приказом Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 26 февраля 2021 года №73, членами Общественного совета Костанайской области и города Лисаковска, а также депутатами городского маслихата был проведен мониторинг оказания услуг по выполнению государственного спортивного и творческого заказа на соответствие санитарным правилам и на качество предоставляемых услуг. В ходе мониторинга были посещены 5 объектов: ИП «Kerei_kst» (бокс), ИП «Master» и ИП Гатаулин С. (шахматы), Pink Elephant – ИП «Poltev Alex» (кружки рисования), ИП Абдикаримова Т.С. (танцы). Деятельность данных кружков менее поддаются стандартизации и формализованной оценке.  Стандарт качества повышает эффективность взаимодействия поставщика и потребителя за счет упорядочения обязательств первого перед вторым, создания (в случае включения опроса потребителей в систему мониторинга и оценки качества услуги) механизма контроля и оценки услуг со стороны потребителя. Кроме того, стандарт государственной услуги оптимизирует и рационализирует контроль качества услуг со стороны государства, является необходимым элементом системы управления и бюджетирования по результатам. Комиссией были учтены все требования и замечания. Также комиссией было отмечено что надо и нужно развивать кружки и секции, для достижения максимальных результатов. По итогам отчета мониторинга области будут разработаны и даны рекомендации.